Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lite frågor.

Postat av backE'-'@_ den 19 Januari 2007, 22:18
7 kommentarer · 149 träffar
Goddag. Jag har lite frågor och eftersom de är datorrelaterade täntke jag att jag vända mig till Fragbites forum.

Jo, för att "keep it simple":

1. Ska köpa nytt headset! Har velat mellan ett par olika och nu väger det mellan de nya SteelSound och PC-160. Vilka bör jag välja och varför?

2. Har internetproblem. Pingar 35 på portlane och jag ska ha upp till 24 mbit. Alla mina grannar sitter på Telia och pingar 15. Har Dalnet Bahnhof och det kan ju inte vara SÅ värdelöst. Familjen har ett hemlarm och jag vet att det saktar ner hastigheten mycket. Hur bör jag gå tillväga för att fortfarande kunna få lagomt med hastighet med ha larmet kvar? Hur kontaktar jag osv.

3. Har FPS-DROP i smoke. Klassiskt problem. Ska söka runt lite i forumen men eftersom jag endå gör en tråd kan jag väll lika gärna ställa frågan nu, eller?

Jaja, trevlig kväll FB. // Backe

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..