Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sjuka grejer när ni var små? :O

Postat av snag den 19 Januari 2007, 16:39
62 kommentarer · 348 träffar
Har ni gjort några riktigt sjuka eller busiga saker när ni var små? :O jag har en.

Jag var väl kanske 4 år, så stog pappa i garaget och fixade med nånting, och bilen stog alldeles utanför, och den var igång.
Dum som jag var satte jag mig i den och gasade xD inte så hårt, men ändå.
Jag kom inte in i garaget, utan krockade i väggen så ena bilampan gick sönder osv. Pappa var skitförbannad, så jag la bena på ryggen in i huset och låste in mig på toaletten :E

Har en till.

Jag var väl också då ungefär 4-5 år.
jag, min polare och hans lillayster satt i bastun och värmde oss.
Efter ett tag så ville min kompis gå ut och kissa, men jag tvingade han att va kvar (fråga mig inte varför xD), så han fick pissa i en hink.
Sen så vart jag och hans lillasyster också kissnödiga, så vi pissade i hinken också.
Efter ett tag så tog vattnet slut, och jag tvingade alla att stanna i bastun, så då tog vi hinken med kisset och hällde på istället.
Fy helvete asså, det stank piss i hela jävla huset. Pappa lackade sönder, och jag skyndade mig att låsa in mig på den andra toaletten xD

Haha man var ju så jävla dum :P

Nu är det er tur att berätta era värsta bus och sjuka grejer ni gjorde som små.

hf :)
Föregående tråd

62 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 62 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..