Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Krönika

Postat av samuel_w0w den 18 Januari 2007, 11:09
5 kommentarer · 109 träffar
Hejsan freggabajt =D

Skriver en krönika på svenskan, om ni inte vet vad krönika så kan jag förklara lite kort.

En krönika är ett skrivarbete där man uttrycker sina egna åsikter om ett ämne man håller kärt, eller engagerar sig i. Det är helt enkelt för att klaga på samhället, och det är vad jag tänker göra ;>

Jag tänkte skriva om att datorspelsberoendet som det tjatas så mycket om i media, är överskattat helt enkelt. Visst så finns det människor som skiter i skolan men det är en minoritet och att begränsa ALLA ungdomars datorspelande är bara larvigt. Lirar man i liga med sin klan tillexempel så kan ju inte datorn bara stängas av pga. att en MINORITET inte klarar av att hantera datorer.

Det jag vill ha från er är lite tips om hur jag kan skriva och argument FÖR mina åsikter. Ingen förstår direkt att CS är en e-sport :o help me explain this, pusshej (L)
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..