Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjyVroek

Postat av TjA_sIMmE:P:P:P den 17 Januari 2007, 23:02
12 kommentarer · 193 träffar
Hej, allt började när jag och två vänner gick ut och skulle ta varesin smoke1s8 när cirka 2 minuter hade gått så hör vi STORAsteg och en stor klaufs uppenbarar sig bakom kröken det var vår något berusade nolärare som vi skulle ha nästa lektion. Han log på ett läskigt sätt och vände snabbt på klacken. När jag med lååååååååångsamma steg kom in i klass rummet så såg jag att nolärarn började små le på samma läskiga sätt :/. När lektionen var slut så bad han mig stanna kvar för att prata när sista elven hade lämmnat (tjockis britt) så bad han mig sitta ner och vänta där efter några minuter så uppenbarasej samma nolärar fast i en rödlatex kosym, ja ni läste rätt :O

Han började smeka mig på låret och hålla på jag höll precis på att lämmna rummet när han skriker mitt namn

- ALLLLLLLLLLLLBERTTTTTTTTT
så sa han att om jag inte hade sex med honom och jag inte svalde satsen så skulle han ringa mina föräldrar så jag sågingen annan chasn än att böja mig fram och dra ner byxorna. Efter bara några minuter hade han spräckt mig och sa att han höll på att komma så jag satte mig lydigt på knäna och svalde satsen.

så här iefter han så undrar jag om jag gjorde rätt beslut så vad skulle ni gjort om ni hade de alternativen?

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..