Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Välgörenhet

Postat av Delphi den 30 Maj 2004, 02:44
11 kommentarer · 123 träffar
Tänkte faktiskt för en gångs skull göra reklam, även om jag ofta motsätter mig reklam i vanligt kommersiellt syfte.

Men det här handlar om välgörenhet. Jag vet att det bara är plåster på såren, och inte löser världsproblemen från grunden, och därför inte är en hållbar lösning, men jag tycker att skada med plåster på är bättre än skada utan plåster.

Så, helt gratis, tycker jag att ni ska gå in på www.thehungersite.com och klicka på länken där under. Detta borde ni dessutom inte bara göra idag, utan varje dag!

Det kanske inte är mycket hjälp men det är ändå bättre än ingenting. Dessutom är det ju helt gratis, så du förlorar inget på att göra det. När du ändå är där kan du också klicka på länkarna där nere, och ge gratis välgörenhet till andra syften än att lindra världssvälten.

WWW.THEHUNGERSITE.COM

Tack för mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..