Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dags att tänka på miljön?

Postat av HerpDerp den 30 Maj 2004, 01:53
174 kommentarer · 147 träffar
Jag kollade precis på the day after tomorrow, även fast filmen var urkass, så tänkte jag verkligen vi sitter här och säger varje dag, vi måste sluta med utsläppen nu, men inte fan gör vi något, växthuseffekten ökar, men inte fan gör vi något, folk köper mopeder/bilar dyligt och tänker, nja men min lilla bil kan inte skada, INGEN gör något, sen när det är försent så säger den värsta skapelsen på den här jorden

"OJ DÅ NU HAR DET HÄNT NÅGOT, OJSAN" då är allt försent, inga bryr sig om någon moral, för om man kommer på en uppfinning som gör att man kan driva bilar på el/solenergi så köper ju bara oljebolagen upp dem uppfinningarna så dem inte säljs. När fan ska folk vakna? vi kan inte förstöra den här jorden, det är sjukt. är verkligen ekonomin så viktig när jorden är helt förstörd? vad fan ska man med pengar till då. När jorden är utplånad. Fy fan asså det måste ske handling OCH DET NU! för om ingen gör något kommer det hända något i den stilen som i the day after tomorrow, eller värre. fast i lite större tids skalor. NÄR SKA NI NI VAKNA UPP? KÖP EN CYKEL TILL OCH CYKLA TILL SKOLAN IST FÖR BIL/MOPED/BUSS/. Tåg är också slöseri med energi, alla restprodukter från alla kärnkraftverk etc. Tänker ni inte i större skalor? sluta tänk "det jag gör kan väl inte skada naturen". Det du gör skadar naturen mkt väl!. VAKNA UPP FFS. skriv vad ni tycker. och bli mer miljömedvetna

Berätta gärna om era teorier om vad som kommer hända!
Föregående tråd
Nästa tråd

174 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 174 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..