Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skumt ögonproblem

Postat av guldfisk den 10 Januari 2007, 19:03
48 kommentarer · 65 träffar
Hejsan.

Efter att ha undrat och undrat ett par år. Varit lite smårädd för att uppsöka en läkare om problemet. För vem vet vilken trevlig jävla diagnos man kan få? Hur som helst så tänkte jag att det kanske finns nån här inne med liknande problem.

För att beskriva det här litegrand så kan man säga att saker och ting bränns in väldigt fort i mina ögon. Till exempel som ett sånt där test man kan göra i skolan. Man ska titta på tre olika färger i en minut eller så, sedan titta på väggen, så kan man se de tre färgerna fastbrända, fast i inverterade färger. För mig så räcker det med att kolla på den där bilden så har färgerna bränt fast. Även att jag typ ser dragspår av mina armar ifall man rör dem, och bakgrunden är någorlunda mörk. Rätt läskigt.

Har alltid varit jävligt ljuskänslig för övrigt. Blir nästan alltid tårögd ute på sommardagar pga av ljuset. Detta kanske har slitit på ögonen? Vad vet jag.

Ifall nån har nån aning om vad det här är för ett problem så skulle jag uppskatta ifall ni kunde förklara vad.

MVH Marcus
Föregående tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..