Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

USA:s krig?

Postat av xaxa den 9 Januari 2007, 13:34
16 kommentarer · 87 träffar
Hej.
Vad tycker ni om USA:s krig?
Krigar de bara för att de ska få stopp på Terrorismen som de säger?
Jag tror enbart att de krigar för att de ska vinna något av att göra det.
Nu har de ju börjat bomba i Somalia också, för att döda en eller en del av Al-Qaida, för ett flera år gammalt brott, Citerat från Dagens Nyheter; "De amerikanska flygattacken utfördes i måndags eftermiddag i ett område känt som Ras Kamboni i södra Somalia på gränsen mot Kenya, uppger internationella nyhetsbyråer. Målet för attacken ska ha varit åtminstone en ledare för det internationella terrornätverket al-Qaida i Östafrika, som USA håller ansvarig för bombattackerna mot USA:s ambassader i Kenya och Tanzania 1998."

Man blir så jävla förbannad asså!
Ska de börja bomba nynazisterna för att de dödade massa judar, homosexuella, och handikappade under Andra världskriget?

Fyfan för Bush. Men nu kommer väl CIA och hämtar mig och fängslar mig nånstans,för att jag har skrivit detta.. Så om jag inte hör av mig så vet ni vart jag är, och då vill jag att ni kommer och räddar mig! :D

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..