1
Konstigt!
Postat av Rejva den 28 Maj 2004, 14:56
4 kommentarer · 127 träffar
Tjenare.. Jag har ett problem med min dator.. Jag tror att usb kortsluter mina möss tex.. För ett par månader sedan köpte jag en mus(logi mx500 och någon vecka efteråt så gick jag på lan när jag skulle sätta in musen sedan så funkade den inte? jag trodde det var något fel på musen.. Nu i julas så köpte jag en mp3spelare som skulle anslutas till usb men samma sak hände med den, den dog.. 3:dje försöket satte jag in den i en av mina uttag bak på burken och då fungerade det. Nu i veckan så formaterade jag min dator och sen skulle jag installera min webcam och när det stod att jag skulle sätta in den i usb så fungerade det inte, så jag testade dra ut min mus och testa där men det fungerade inte heller där och när jag satte tillbaka musen funkade inte musen. I början lös den(optisk) men nu är den helt död.. nu händer det inget alls. Vad är det för fel. Jag kan tro att det är glapp men det borde inte göra så att det kortslutets, jag installerade aldrig några drivrutiner för moderkortet eller usb efter att ha formaterat.
Kan det vara Komplett där jag köpte datorn ifrån som har gjort fel? Seriösa svar tack!
Kan det vara Komplett där jag köpte datorn ifrån som har gjort fel? Seriösa svar tack!