Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ni som har sydkrafts bredband i Lessebo

Postat av Mr Svensson den 27 Maj 2004, 20:48
16 kommentarer · 195 träffar
Ni som har sydkraft i Lessebo, jag vill genom denna tråd uppmana er att börja klaga rejält på sydkraft för allas skull att få mer gratis månader.
Som ni märkt har deras nät varit överbelastat pga att de anslutit för många folk på sin lina. Ska vi behöva betala för detta? enligt sydkraft, ja.
Jag skriver många mail och ringer och klagar. Hoppas fler kunde göra detta än att bara acceptera att vi inte kan spela för vi laggar ut och har 1000+ i ping. Stå upp klaga kräv kostnadsfria månader, problemet började i mitten av April. De säger att de ska fixa problemet Juni/Juli så man vet ju inte exakt när.
Jag tycker det är skandal speciellt för dem som har 8 Mbits när man bara kan byta hastighet per kvartal att behöva betala 499 kr för vad? spela går inte, tanka då? går väl ibland men linan blir ju så belastad att när du tror du tankar har du säkert blivit disconnectad från hubben och tankningen gått ner.
Nä, ta upp telefonen eller mailen och klaga och kräv gratis månader för DERAS misstag.

Detta är vad jag tycker men jag tror nog ni i Lessebo känner samma sak.

over and out
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..