×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Comhem

Postat av hfg den 2 Januari 2007, 20:20
1 kommentarer · 43 träffar
Godkväll!


Eller för min del är det raka motsatsen!

Jag har bredbandstjänst med comhem, nu till nyår beställde jag 8 mbit. Nu idag har jag fortfarande 0,5. Visst man kan förstå om dem har mycket att göra och att det är ledigt nu vid nyår.

Men dem har vetat om detta i över 1 månad. Jag har försökt att ringa dem men får inga svar. Igår var jag i kö ca 50 min, blev bort kopplad. Idag (nyss) blev jag bort kopplad igen efter att ha väntat i kö i 2 timmar! vafan är det för stil?!



Jag har ställt in allt som det ska vara samt följt deras noobintruktioner.



Är det fler med comhem som har liknande problem?


O ja jag vet att dem suger..


*bojkotta comhem för deras otroligt dåliga service

bojkotta comhem?

7 personer har röstat

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..