Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nyårskvällen.

Postat av -jmmv den 1 Januari 2007, 15:10
16 kommentarer · 108 träffar
Haalå folk:)..Hur är läget dagen efter igår?

Själv så skulle jag vilja säga att jag mår bra, utan baksmälla och aa.Men kvällen var den värsta på länge.Det började med att vi drog hem till en kompis och skulle käka lite tacos för att senare dra igång allt.Jag drog ju självklart dem första dropparna ur min flaska väldigt tidigt och hade det super tills....Ja, sen började alla bli helt "knäcka"av vodkan,cidern,ölen och av allt det var.Jag menar jag drack nästan mest utav alla, men kännde ingenting men mina kompisar då, ja ett par blev knack på knappt något.Men komma till saken, Jag kännde mig bara lite snurrig ett tag, men sen gick allt bort och jag fick ta den värsta rollen"MAMMAROLLEN" eftersom alla var helt påslagna.Det började dra sig mot 12-slaget då det kom fram att någon hade vart otrogen med sin kompis X och det blev ett jävla liv.Men tillslut gick dem flesta runt 2 där, förutom jag och 2 till som hjälpte till där hemma hos kompisen.Men runt 4 så drog vi hemmåt och jag som bor mkt längre bort än alla de andra fick gå väldigt långt.När jag väl var utanför huset märkte jag att jag ingen nyckel hade så jag stod och knackade/plingade hejvillt i ungefär en kvart,men ingen kom.Jag beslutate mig för att klättra upp på balkongen vid min mors fönster för att väcke henne men inte var hon hemma:O utan jag fick sitta p balkongen i ungefär 2 timamr och frysa i den kalla nyårsblåsten tills mor kom hem från sin fest.

Aja, tänkte höra med er om hur eran nyårskväll var och om ni blev sopfulla lr som jag, inte alls mkt trots mkt i sig.

aja, stavningen är inte den bästa när man är bakis pojkar, så klaga inte:)

Pusshejs
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..