Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nyårsolyckor!?

Postat av kobojsarn den 1 Januari 2007, 01:52
17 kommentarer · 299 träffar
Tjena, är det bara jag som väntar på att alla olyckor ska komma upp @ aftonbladet? (jag är inte psyksjuk eller nåt, som njuter av andras plåga) men det är typ det enda som är intressant att läsa, Sex/våld/Olyckor :P

Själv har jag inte råkat ut för några olyckor nu med smällare/raketer sån tur är.

har ni själva råkat ut för nått? berätta gärna och diskutera!

EDIT : kan dock berätta om en händelse som inträffade för 1 år sen, dvs förra nyårsafton. kanske inte mkt att hänga i julgranener för alla er coolingar här men läskigt som fan vart det!

Jag var 14 år då, är 15 nu och skulle smälla av några sånna där 5öressmällare(låter fjuttigt) hos farmor och farfar. Smällarna var nog lätt 10år gamla. De har en sån där grå stubin som man hittar på kinapuffar och annat gammalt.

Jag höll smällaren i handen och tände på, la smällaren på marken och precis när jag hade släpp den small den av som fan :S jävla skitstubiner som brinner av på 0.5sec. Jag fick värsta pipet i öronen och mina knän bara vek sig. Jag la mig ner på marken och typ grät för det pep så mkt i öronen :( jag kunde inte resa mig på 15min typ för mina ben bara skakade även fast jag låg ner. Jag känner faktiskt av lite pip i öronen efter denna händelsen :( inte mkt, men lite :(
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..