1
Jag vill se *lek*
Postat av pedepoe den 31 December 2006, 16:57
17 kommentarer · 41 träffar
Hejsan.
Det finns sjukt många meningslösa trådar om just forumlekar på detta forum, men jag anser att denna är riktigt rolig.
Den heter "Jag vill se" och går ut på att den första personen vill se någonting.
Regler :
§1. Man får inte skriva någonting orealisktiskt. Tex "Jag vill se din penis"
§2. Kan någon inte svara inom 3 timmar får man säga någonting nytt.
§3. Bilderna ska vara tagna av er själva. Alltså inget googlande.
§4. Inget onödigt mellansnack och offtopic.
Detta är en seriös tråd som kan bli riktigt rolig. Så snälla var en gnutta seriösa. Tack
Jag börjar : Jag vill se någon som har skrivit fragbite på en banan.
Edit : Var kanske lite otydlig. Men man ska alltså lägga upp en bild på det den andre önskar, i detta fall vill jag se en banan som det står fragbite på. Då får den som länkar till en sådan bild önska nästa sak osv.
Det finns sjukt många meningslösa trådar om just forumlekar på detta forum, men jag anser att denna är riktigt rolig.
Den heter "Jag vill se" och går ut på att den första personen vill se någonting.
Regler :
§1. Man får inte skriva någonting orealisktiskt. Tex "Jag vill se din penis"
§2. Kan någon inte svara inom 3 timmar får man säga någonting nytt.
§3. Bilderna ska vara tagna av er själva. Alltså inget googlande.
§4. Inget onödigt mellansnack och offtopic.
Detta är en seriös tråd som kan bli riktigt rolig. Så snälla var en gnutta seriösa. Tack
Jag börjar : Jag vill se någon som har skrivit fragbite på en banan.
Edit : Var kanske lite otydlig. Men man ska alltså lägga upp en bild på det den andre önskar, i detta fall vill jag se en banan som det står fragbite på. Då får den som länkar till en sådan bild önska nästa sak osv.