Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grovt iPOD problem :S

Postat av phyxii den 31 December 2006, 14:04
13 kommentarer · 69 träffar
Hej, jag fick då en iPOD nano förra vintern i julklapp då det var den bästa på marknaden.
mamma hade då köpt ipoden den 21:dec 2005.

Och nu idag. 31:dec 2006 har ipoden bara lagt av.
Den vägrar starta upp sig och den surrar konstigt när jag ansluter ipoden till datorn.. :S

Har inte en aning om vad problemet kan vara med garatin har ju olyckligt vist gott ut så finns det inget att åtgärda så har jag en söndrig ipod för 1400kr :S vilket är jävligt sunkigt.

btw, är morsan gött lack på mig pga detta, och hon vägrar inse att det är fel på ipodens maskineri utan tror det är jag som varit vårdslös.

___

Sen undrar jag, eftersom min ipod har varigt jävligt labil utav sig innan.. vägrar starta upp fastnar i displayen och såna grejer.. fast det fixade sig så jag lämnade aldrig in den. kan man kanske kompromissa angående det med tanke på den har krånglat innan? :S

aja, alla teorier är välkomna :)

för att skapa en liten diskusion så folk slipper anmäla tråden och vara enligt mig h*rungar. Vad tycker ni om ipod? bra eller dålig?
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..