Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Anime: Hellsing

Postat av Jir-FAN! den 30 December 2006, 19:45
7 kommentarer · 169 träffar
Hejsan.
Jag bestämde mig nu i brist på annat att se över den animerade serien "Hellsing", som jag misstänker många här på Fragbite också har sett.

Efter jag sett klart serien så surfade jag in på IMDB och märkte till MIN förvåning att serien hade fått väldigt bra betyg och omdömen. Visst serien är schysst gjord (grafiskt) och innehåller intressanta karaktärer.
Men jag fann denna serie väldigt uttråkande, samt saknade spänning efter bara 3-4 avsnitt.

Alucard var helt oövervinnerligen, det var som att t.ex. se Superman ta itu med 2 st spolingar som rånar en kiosk, fram tills sista avsnittet. Jag skulle hellre sett Alucard som en mindre gudalik karaktär, dock är ju hans namn dracula baklänges så vad har man att förvänta sig.

Nåväl jag vet att det är en serie, animerad sådan...
Så nu till min fråga och det jag vill att ni ska diskutera, vad är det ni finner så bra med serien Hellsing om ni nu tycker den är bra!?
Är det bara jag som tycker det är aningen ointressant att följa en karaktär som totalt dominerar?

Samt finns det någon annan serie ni kan tänkas rekommendera?
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..