Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Roliga händelse

Postat av ilskaN den 30 December 2006, 01:34
22 kommentarer · 440 träffar
Jag har nog varit med om den mest roliga/överraskande händelsen i hela mitt liv... den gick till såhär:

jag har vart tillsammans med min tjej i 1 år nu, vi gav ju såklart varann presenter o så. o gissa vad jag fick, jo en studdsboll?

ja det var en studdsboll.........

allt börjar med att jag tar upp den rosa prylen o studdsar lite, som ni kanske inte vet så bor jag i radhus, ganska tätbebyggt.

då tänker jag för mig själv....... undrar fan om jag skulle kunna träffa radhuset mittemot o fånga det(kastar ut ifrån fönstret, bor på övervåningen). kastar första gången, det gick väl någolunda, . sedan fick jag springa ner en våning o hämta bollen, detta hände väl ett par gånger (2siffrigt, vill inte nämna antalet)

OBS!!! STUDDSBOLLEN ÄR STOR! större än en innebandyboll men mindre än en handbollen.

nu jävlar tänkte jag, nu ska jag kasta det hårdaste jag orkar, o få den i handen!!

jag gör mitt försök, o då kommer bollen som förväntat mot mig, fast den kommer på MIN fönsterruta!!! fönstret krossats, ställd blev jag....

10 sekunder senare inser jag vad som har hänt, och då lägger jag mig ner på golvet o garvar arslet av mig, verkligen grät av skratt, morsan kommer upp o ser fönstret och samtidigt mig liggande gråtandes och får fram

- Paul det gör inget!

men jag garvade ju ihjäl mig!!

obeskrivligt, men roligt som!!!!

har ni några roliga berättelser att dela med er, PLEASE skriv

EDIT

svar på varför jag stavade fel på topicen!

"roliga händelse" ska alltså förknippa med min finska lärare

markkuu, han brukar alltid inleda lektionen med,

hej, roliga händelse!! rätt kul... internt skämt
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..