Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med micen ?

Postat av mackan_00 den 28 December 2006, 12:11
8 kommentarer · 42 träffar
För 2 dagar sen köpte jag ett nytt icemat siberia headset.
Ljudet är klockrent. Sen kommer vi då till problemet microfonen.
Det går att slå på micen och man hör att den är på, för typ när man nuddar den så brusar det lite och så. Likadant när man blåser. Så det är ju ett gott tecken. Men sen när man går in på ljud och talenheter, så ska jag då välja tal. Sen ska jag då ha icemat's headsetet's microfon där. Men då kan jag bara välja mellan min webbcamera's microfon och den suger fett mkt, kanske 4 år gammal dessutom. Och så kan jag välja mina högtalare Sound-Blaster 24-bit. Men jag kan inte välja microfonen på headsetet. Helt konstigt. 2 st jag känner har också likadant headset, och deras micar fungerar utmärkt. Det jag tyvker är konstigt är att micen är ju påslagen och den verkar ju fungera i med att när jag nuddar den eller så, så brusar den som micar bruka göra. Men den har typ inte "registrerats" på talenheter eller vad man ska kalla det. Någon som vet vad problemet kan vara? P.S jag fick ingen installitions CD till. // Mackan
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..