Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Onödig Julfakta!!

Postat av Transparent den 24 December 2006, 19:36
38 kommentarer · 3 300 träffar
Under julafton har jag upptäckt och fått reda på lite onödig fakta när det gäller julen och allt vad det innebär.

Eran uppgift är att skriva ner så mycket onödig fakta ni har upptäckt eller vet om angående julen.

Mitt bidrag:

1. I filmen "Karl-Bertil Jonssons julafton" har jag upptäckt att när han har berättat för byrådirektörn att han givit bort hans present får han en tråd med massa flaggor på sig, bland annat Hakkorset

2. I våran kultur är tomten inte snäll, tjock, röd och klättrar INTE ned från skorsstenen utan han är elak, liten, grå och MÅSTE ha smör i gröten.

3. När Långben omedvetet lossar husvagnen från bilen så åker den bakåt och långben framåt men ändå möts de senare och åker åt de hållet de kom ifrån OM INTE det var "filmat" från andra sidan eller att berget är runt

4. Vi är det enda landet som har svampar och lingon som dekoration i adventljusstaken

Onödig fakta är bra fakta
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..