Jag undra om det finns någon bra sida med tutorials till att redigera och lägga till effecter på css filmer? har vegas,after effects och även video mach.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
mitt ligger alltid 45-50 har ett xfx 6600 256mb men jag venne vad som är varmt..Tröskelvärde visst, datorer klarar 80 grader t.ex. men det är ju inte direkt att rekommendera, eller vad säger du #6?
Ditt grafikkort är för varmt, när du dåg att det var 71-73 gradr var det direkt efter du spelat? Isådanafall kan du räkna med en load temp på ca 80 grader eftersom tempen stiger snabbt när man stänger av ett spel. På drygt tio sekunder efter jag lirat farcry så hinner mitt kort sjunka med ca 6 grader.
Så kolla så kylflänset sitter rätt monterat, och kolla så att fläkten snurrar.
#6 Ja det är vid den tempen som gpun defentivt går sönder. Men hans kort ska ej hellst gå över 65-70 grader load.
lol har 6600gt jag med, men jag har fett med kylning eftersom att leadtechs(det jag har) *stavning* har ingen inbyggd fläkt. mitt funkar annars skitbra och jag har typ 100fps i wow
mitt 6800le ligger på 65C idle nu i windows, ligger runt 70 i spel.. Men om det blir svart, så är det nog värmen, graffets fel...testa öppna locket maby ..
har ett xfx 6600GT, det ligger på 51 grader idle och runt 70 i
N for S ounderground 2 med all grafik på max...det är ju iofs klockat till Core= 579Mhz, minne= 1.16Ghz =p
#11 det är du som är nabb...ett grafikkort klarar att ligga på 100 grader c, men det är inte bra, och jag kan säga att det behövs lite mer än 120 grader c för att smälta ett chassi!;P
Mitt 6800 GT ligger på 60-70 grader och det är inget problem med det..
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
ne men skicka tillbaks det.
nej men seriöst , skicka tillbaka det.
Så kolla så kylflänset sitter rätt monterat, och kolla så att fläkten snurrar.
#6 Ja det är vid den tempen som gpun defentivt går sönder. Men hans kort ska ej hellst gå över 65-70 grader load.
#6 70 grader är VARMT
N for S ounderground 2 med all grafik på max...det är ju iofs klockat till Core= 579Mhz, minne= 1.16Ghz =p
vet inte hur varmt det blev! ;P
Mitt 6800 GT ligger på 60-70 grader och det är inget problem med det..
Såg nu att det var gainward :S
Det krävs _MYCKET_ mer för att det ens ska börja smälta
NEJ 70 grader är inte överdrivet varmt på ett graffe, på en prolle så visst men inte på ett graffe!