Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Odåd @ julklappshandel

Postat av FuskarN ^ den 23 December 2006, 15:06
6 kommentarer · 250 träffar
Ehm.. hej allihopa, måste skriva av, vill dela me mig av mina händelser.

Igår, tidigare på dagen runt 13.24 så begav jag mig till busshållsplatsen för att därifrån bege mig till vårat centrum som vi har här i området. Jag klev på bussen å visade mitt kort me ett stort leende så att alla runt omkring mig kunde ta efter mig, å sprida julglädjen lite längre ner i landet.
Jag stoppade ner busskortet i fickan å började strosa igenom bussen för att råka på en sittplats där det inte fanns människor i en stor mängd, oturligt nog så fanns det inte en sådan plats.
Så jag satte mig bakom en robust kille som, som helt utan förvarning vänder sig om och börjar prata me mig, häpen som jag var satt helt tyst å kolla ut igenom fönstret medans bussen sakta gled fram på vägarna.
Den robusta killen vill ha ett svar från mig, med tanke på att han börjar samspråka högre å högre, tillslut fick jag nog å skrek till honom att bli tigande, till min stora förvåning så blev han tyst.
Jag glade mig åt min stora vinst, att jag förengångs skull stått upp på mig.
Hela resan satt jag och smålog för mig själv, när jag väl var framme vid vårat köpcentrum så plingade jag å gick av, den robusta killen gick till min stora förvåning också av, men det tänkte jag inte så mycket på då.
Hörde lite vagt att han pratade i telefån, men varför skulle jag bry mig om de? Du har rätt, det gjorde jag inte.
Gick bland affärerna eftersom det var julklappar jag skulle inhandla, märkte emelertid att det samlades folk utan för affären jag var inne i.
Högljuda, avskyvärda tonåringar skrek nånting, å till min förvåning hörde jag mitt namn. Jag kollade då ut igenom affären och såg den kraftiga killen stå där å peka på mig medans hans församling stod där i bakgrunden.
Jag visste att han var efter mig så jag tog sats å började skena ut igenom affären.
I denna stund sitter jag säker, fast min mobil har blivit uppring konstant en kvar nu av ett hemligt nummer.

Va ska jag göra FB? Han visste mitt namn och mitt nummer.
Hjälp mig nu kära kamratet, va finns det för alternativ att göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..