Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

RÅNAD!! :S

Postat av KrokaN den 23 December 2006, 13:38
122 kommentarer · 132 träffar
Tjenare KrokaN^ här igen!

Har precis varit och jobbat i willys där jag bor, Jobbat sen klockan 6 i morse och vid 12 tiden idag hände nått riktigt konsigt. Jag gick precis från lagret när jag hörde en smäll bakom mig, in kör en stor van och 2 motorcyklar fattade inte vad som hände, jag bara stog och kollade på bilen!
Motorcyklisterna hoppade av och började skrika något mot mig på arabiska :S, men jag lackade ju på dom så jag sprang och knuffade omkull den ena motorcyklisten och kutade ut genom porten dom kört sönder. Efter kom den andra motorcyklisten på bakhjulet. Men jag sprang in på posten och skrek ring polisen!
Men tantjäveln vägrade öppna luckan så hon hörde va jag sa, så jag sprang vidare till frisören och hon ringde direkt.
När polisen kom hade de stuckit, jag frågade om någon visste va de tog. Då kom min chef, KNIVSKUREN!, Och ambulansen var där 2 minuter senare och han stack iväg med dem. Dom hade sprängt kassaskåpet och tagit 24.000 kronor. Kan inte fatta att jag knuffade omkull en av dom :S

Men har ni råkat ut för detta någon gång, eller något liknande! ?

MVH. KroKaN^

122 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 122 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..