1
Öl i mitt skåp.
Postat av smakens den 22 December 2006, 00:28
29 kommentarer · 211 träffar
Jag och en polare delar skåp och har gjort det ända sedan årskurs 7.
Han har en broder på 18 år som brukar köpa 3.5or till oss som vi kan softa med på skolhål.
Jag trodde det bara var jag och han som visste om det, men så var inte fallet.
När jag kom till skolan imorse så var vårat lås knipsat och påsen med ölen var borta. Jag trodde först att det var min polare som tagit dom men så kom rektorn in till oss när vi hade lektion.
Hon visade oss ölen och frågade om det var våra, vi kunde ju inte förneka det.
Nu säger hon att hon tänker ringa våra föräldrar men jag har lagt telefonen på så att ingen kan ringa, ja vet att ja inte kan göra det för evigt. va fan ska ja göra?? får inte komma till skolan imorgon och de är snart jul vill inte förstöra.
tänker ta livet av mig tror jag om ja inte tar livet av min rektor före..
har något sådant hänt er ??!
Han har en broder på 18 år som brukar köpa 3.5or till oss som vi kan softa med på skolhål.
Jag trodde det bara var jag och han som visste om det, men så var inte fallet.
När jag kom till skolan imorse så var vårat lås knipsat och påsen med ölen var borta. Jag trodde först att det var min polare som tagit dom men så kom rektorn in till oss när vi hade lektion.
Hon visade oss ölen och frågade om det var våra, vi kunde ju inte förneka det.
Nu säger hon att hon tänker ringa våra föräldrar men jag har lagt telefonen på så att ingen kan ringa, ja vet att ja inte kan göra det för evigt. va fan ska ja göra?? får inte komma till skolan imorgon och de är snart jul vill inte förstöra.
tänker ta livet av mig tror jag om ja inte tar livet av min rektor före..
har något sådant hänt er ??!