Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Otur @ max ?

Postat av BjörnFödarN den 21 December 2006, 14:14
24 kommentarer · 55 träffar
Så, som alla vet så kom ju nintendo WII ut häromdagen, det var ju rätt solklart att man skulle köpa ett(eller :D?), men jag hann inte förbeställa det, så jag gick och vänta utanför affären, eller a, typ sov utanför affären, allting gick bra, gick ditt kl 15:00 dagen innan det skulle släppas, och ingen var där(konstigt tyckte jag?) så jag satte upp mitt tält, för jag skulle sova där, satte upp min tv, och satt och kollade på tv fan. Timmar gick, och kl blev omkring midnatt. Jag tänkte att det var dags att sova, ställde kl på 5, för affären öppnades kl 7, så jag sommnade, vaknde hörde att det var ett jävla liv utanför, men det lät som det var lite längre ifrån, så jag stack ut huvdet utanför "dörren" typ, eller vad det kallas på tält, ser då att NÅN JÄVEL HAR FLYTTA MIG + MITT TÄLT TILL GATAN PRECIS JÄMTE AFFÄREN, så jag vaknade upp brevid en jävla ICA affär, GG.

Så nu sitter jag här utan ett nintendo wii, men är dock glad att jag tog mig tiden att skriva min upplevelse här !

Och för ni som undrar, jag misstänkte ju att han som stog längst fram som hade flytta mig + tältet, så jag gick ditt och sa till han att han skulle:
-Passa sig jävligt noga, för han skulle vakna ut med ett nintendo wii utan cd-spelare nån dag.

Till diskussion:
1.Om detta hände er, vad skulle ni göra ?
2.Vad tyckte ni jag skulle göra ? Jag är inte typen som slåss.

Sry, för eventuella stav fel etc etc.
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..