Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mycket pinsamt =/

Postat av Konkret! den 20 December 2006, 17:34
53 kommentarer · 256 träffar
Hallå! Jag har inte vågat berätta detta inom fragbite än.. men nu kmr det!

Det var så här jag å min klass skulle ha en avslutningspjäs med klassen för hela skolan. för 2 dar sen på måndan

Jag skulle vara den som presenterade alla som skulle vara med i vissa pjäser för vi var typ 5 i en grupp som skulle göra en pjäs ihop.

Nå ja det var så här vi hade gjort pjäsen för 1or till 4or och sen kom the big shot nämligen 5or till 9or! För vi hade gott om plats nämligen hela gympa salen.

Jag skulle börja presentera alla som skulle vara med i den pjäsen och jag vände mig i profil för att se vem som steg ut på scenen och då börja jag berätta: Här kommer Mamman i denna pjäsen nämligen... Kattjakaj jag vi säger att hon heter det. och när jag precis avslutade den presentationen av ''Mamman'' i pjäsen så hörde jag längst fram i raderna fniss och lite skratt.

Jag tänkte då äh dom pratar la om något skojit. Sen skulle jag påbörja den andre presentationen och då jävlar börja hela gympa salen hoppa! alla vred sig av skratt och många fingrar pegar på mig och min mellersta del av kroppen..nämligen snopp partiet..

Jag såg då av min fasa att jag har stå bånge! ( jag är 14 år ) och då bara rusa jag ut och så blev pjäsen inställd för jag sprang hem med gråten i halsen. Sen levde jag på dagen som vanligt.

Sen nästa dag så gick jag till skolan med en stor keps så man inte såg ansiktet och jag hade på mig JEANS.

Då kom nåra sketna 6or å börja skrika: MJUKISBRALLARN!! HAHAHA och pekar på mig.. Jag kunde då inte behärksa mig själv och gick bersärk gång och slog ner dom en för en.

Så här sitter jag hemma för jag blev hemsickad för jag slog ner dom.

Så nu ska jag å mina föräldrar prata me rektorN^ imon om detta som har skett :/ så min fråga är nu vad kan rektorN^ göra mot mig nu när detta skett.

Så ha de bra fragbites members för jag har det inte bra just nu:/

Ni som skriver ''MytarN''!! undanbes tack.. för om ni inte vill tro på detta så behöver ni inte kommentera...
Föregående tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..