Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internet hjälp!

Postat av SnaTtaReN den 18 December 2006, 16:54
4 kommentarer · 27 träffar
hej! jag har ett sjukt konstigt och minst sagt jobbigt problem.

Just nu sitter jag hos min pappa där jag har BBB och allt funkar som det ska! tptesten visar stark mottagning och sändning och spelet flyter på bara bra laggar inget, pingar bra osv. sedan när jag sitter hos min mamma så får jag Tptesten bra mottagning, men inte bra sändning(ca 60 - 70%). och det påvärkar mitt spel oerhört mycket, och jag tror det är det, men jag vet inte! skotten går typ segt eller vad man ska säga, går inte att spraya osv och säg inte något "tanka speedhack" "lär dig spraya" osv.. grejen är att allt känns så retard. jag har prövat att köra modemet rätt in i datorn men känner ingen skillnad. sedan har jag också ringt Telia och klagat men dom säger att jag har bra mottagning osv, grejen är att jag har modemet i 2a telefon jacket, dvs inte i första.. men jag provade en gång med första och märkte ingen skillnad, men det provade jag i ca 15 min! hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..