Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jobbig sits :/

Postat av civilekonomen den 15 December 2006, 19:42
15 kommentarer · 36 träffar
Precis som Topic lyder har jag hamnat i en ganska så jobbig sits. Jag och en tjej är nästan vad man kan kalla för bästa vänner, vi gör nästan allt ihop osv. Men förra lördagen hände något som förändrade allt, jag tror nästan ni kan gissa vad. Ja, vi hade sex med varandra.

Vi satt och kollade på film hos henne, hon låg lutad mot min axel som vanligt, men sedan tog allt nyvändning. Hon började smeka mig på innerlåret, jag hade mjukisbyxor vilket inte visade sig vara så jävla smart. Hon är en jättesnygg och söt tjej och jag tänkte inte utan började kyssa henne och till slut låg vi nakna i hennes säng där jag tog henne.

Sedan dess har vi knappt pratat, hade varit ännu pinsammare om vi gått på samma skola vilket vi turligt nog inte gör. Det känns inte som samma grej längre när vi umgås, vi nästan undviker varandra. Kunde aldrig förutspå att detta skulle kunna komma att totalt ödelägga våran vänskap, är så sjukt ledsen, den här tjejen betyder oerhört mycket för mig, skulle göra allt för henne.

Vill inte prata om det här med mina föräldrar, kurator eller någon i min omgivning. Därför undrar jag om det finns någon här ute som varit med om något liknande och kanske har några bra tips på hur man kan lösa något sånt här?

Tackar för svar
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..