Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

För er som gillar boxning fett

Postat av cyto den 14 December 2006, 15:37
27 kommentarer · 189 träffar
Snoop the nooop!

Min favorit sport är såklart boxare. Det har jag alltid gillat i hela mitt liv. Min farsa också. Även min brorsa.
Jag tänkte bara lägga upp tråden och se fb-nördars kommentarer vilken boxare ni tycker är den bästa boxare någonsin, boxaren som kan vinna mot alla.

Jag tänker nämna några mina favorita mest kända boxare.

Marciano var ju världsmästare i tungvikt 1952-56 och är den ende tungviktsmästaren som dragit sig tillbaka utan att förlora en enda match. Men hans motståndarna var sämsta, tycker jag. Men ändå, jag ser hans skills, riktigt grym!

Joe Frazier (Min favoritboxare) är den bästa boxare någonsin som faaen, går inte att beskriva. Han är en av de mest hårdslående tungviktsmästarna.

Roy Jones Jr är otroligt blixtsnabba som punchar och är stark också. Han tog Bernard Hopkins och James Toney lätt.

Muhammad Ali "Cassius Marcellus Clay" är mycket duktig på att dansa i ringen och har bra kondition, alltid lika snabba punch i hela rundor. Men Joe Frazier tog han lätt 3 gånger (2 gånger...?) matcher.

Så. Ni får typ nämna alla boxarna ni vill, fast bara boxning! Ingen kickboxning skit och sånt.

Btw,
Någon som vet varför statsen sjunker när jag tränar killen i career mode i Fight night round 3? :>
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..