Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hatar allt!

Postat av ginac.dreJJan den 14 December 2006, 11:50
151 kommentarer · 82 träffar
Asså fy fan! Igår hände det som jag verkligen inte ville... Igår hade jag varit ihop med min underbara tjej i 6 månader och 9 dagar... Jag åkte till henne direkt efter skolan... Det var helt normalt hela dagen tills kvällen.. Jag kände att något var fel... Sedan när jag skulle gå hem så var det slut... Vi stod ett jävla tag ute o pratade, det var as kallt, hade typ bara en tröjja på mig... Osså bara var det slut... Fatta att jag älskar henne så obeskrivligt mycket, ni kan inte fatta... gör det fortfarande asså, hur mycket som helst... Sedan när jag skulle gå hem, det är ganska långt så var jag nära på att ramla, mådde verkligen så jävla dåligt... Helt snurrig i huvudet... Sedan var jag nära att spy... Jag mådde verkligen inte bra... Funderade på att lägga mig ute o sova på en gräsplätt jag hitta för jag fann inget skäl tilll att leva längre... fatta att hon är den ända i mitt liv. hon e underbar... jag kan inte fatta hur en tjej kan betyda så mycket... hon betyder verkligen allt...

Har ni också blivit dumpade någon gång av den ni verkligen älskar mest utav allt? mår verkligen inte bra nu...
Föregående tråd
Nästa tråd

151 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 151 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..