Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spökhistorier

Postat av Nijap den 13 December 2006, 17:33
18 kommentarer · 202 träffar
Heej fragbajtare!

Här kan ni lägga upp alla spökhistorier ni har =) Jag själv söker efter en rättså kort små läskig historia...

GL & HF :)

EDIT1: Kan skriva min, som jag själv gjort. Men kommentera inte hårt.

Rum uthyres

Det var en gång ett gift par, som var på bilresa. När dom kört i flera timmar och var trötta såg dom ett stort gammalt hus. “Rum uthyres” stod det på huset. Dom körde fram till huset, och gick fram till dörren och knackade försiktigt på. Ett litet barn kom och öppnade dörren. Dom frågade om dom fick övernatta i rummet som var uthyrning på för natten. Dom gick in i huset. Det var helt mörkt i huset för belysningen var trasig. Dom frågade vad pojken hette och han svarade: Sven Åkesson. Pojken gick med en ljuslykta för att han skulle kunna se. Dom gick upp och la sig på övervåningen och somnade snabbt. Nästa morgon vaknade dom mycket tidigt och Sven var inte vaken. Därför skrev dom ett litet brev, ett tackbrev för att dom fick övernatta. Dom åkte iväg mot kyrkogården för att dom skulle tända ett ljus för sin vän. Dom gjorde det. Men sen på vägen tillbaka gick dom förbi en grav där det stod: Sven Åkesson. Död 1960 i brand. Dom åkte snabbt tillbaka till platsen som dom hade övernattat på. Men allt dom såg var bråte och glasbitar. Men vid en bråte stack det upp en liten pappersbit. Det var brevet, tackbrevet som dom skrivit i morse.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..