Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn crashade!

Postat av Nicke! den 12 December 2006, 18:29
15 kommentarer · 33 träffar
Jag kommer hem och ser min skärm blinka på knappen, som den gör när skärmen är igång och datorn av, ja ni fattar. Så jag tänkte ju "nu har farsan stängt av datorn igen..."
Sen, när jag kommer närmare, så ser jag att datorn är på. WTF? tänkte jag. Jag provar att trycka lite på knapparna, men inget händer. Skärmen är svart och musen lyser inte, samma sak med tangentbordet.
Då provar jag att sätta på mig headsetet, för jag tyckte att jag hörde något ljud komma därifrån. Det var inte speciellt kul att höra.

SPRAAAAAKKKKKGNISSSEELL hela tiden.

Jag slår av datorn på knappen därbak, för det gick inte att trycka på starta om knappen eller vanliga. Den reagerade inte. Och när jag sedan slår igång datorn igen så händer ingenting. Skärmen fortsätter vara svart och lampan blinkade, precis som om datorn skulle vara avslagen.
Jag provar dra ut kabeln från datorn för att se om det är skärmen som är trasig, men när jag drar ut den så kommer detta meddelande upp som vanligt, typ att den inte får någon signal. När jag sedan trycker in kabeln i datorn igen så slutar meddelandet på skärmen.

Så, alltså är det inte skärmen som är trasig, ljudet är helt fuckat, direkt när jag slår igång datorn så kommer det ut en massa SPRPPRRAAAAAAAKKKK från hörlurarna. Jag kommer inte in i bios så jag kan inte formatera datorn.

Och en sak till, det kommer ljud från hårdisken som låter pip, pip, med kanske 3 sek mellanrum. kanske den som krashat...

Hoppas ni kan hjälpa mig iaf ^^. Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..