Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skulder

Postat av Stimpa den 8 December 2006, 18:28
15 kommentarer · 114 träffar
Hejsan allesammans, sitter och är allmänt vrålförbannad. Fick just en räkning och höll på att tappa hakan.

Det började när jag var 11 år. Vi var ute och åkte slalom på skolresa. Sista åket så rammlar jag och tokbryter armen. Väldigt komplicerad skada som måste operaras etc. När detta skedde så var inte sjukvården gratis, det var strax före det infördes.

Iaf, min familj har alltid haft det dåligt ställt. Väldigt många räkningar liggande hos fogden etc, sånt som det känns som om inte jag rår för så att säga. Eftersom jag var 11 år då olyckan hände så var det ju såklart mamma och pappa som fick räkningen.

NUTID

För några dagar sen, 7 år senare rammalr ett brev ner i min brevlåda. Där står det att _JAG_ ska betala denna räkning. Vet inte vad ni tycker, men inte fan tycker jag att det är jag som skall betala den här räkningen iaf. Har inte råd heller för den delen!

Är det vanligt med sånna här saker? nån mer som varit med om något liknande? Blir så jävla förbannad!

// Stimpa
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar