Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Baksug! :/

Postat av skäggmacka den 7 December 2006, 02:25
178 kommentarer · 1 925 träffar
Har äntilgen tagit mig mod till att dela med mig av detta!

Jo så här var det! Men innan jag börjar så jag få be att säga att sådana personer som ska kommentera- "Haha, mytarN^" osv Undanbedes! Ja åter till saken, Det hela hände i lördags jag och min tjej skulle ha en liten trevlig kväll, Hade kåken för oss själv och det första som vi tänkte var att vi skulle inviga soffan sängen köksbordet hallen duschen osv. Så vi började där på morgonen att laga lite god frukost, mumsade i oss det och satt och kåta upp varandra så började vi ha sex på köksbordet diskbänken mot kylen osv. Sen gick vi ut på stan' och kollade vad vi skulle köpa för
presenter till varandra och alla andra.. Gick hem efter några timmars tittande.. Kollade på tv och började igen på vardagsrums soffan.. vart klara kolla lite mera på burken (tv:n) sen så lagade vi mat (Lasange faktist, om ni vill veta xD) Duka upp där med lite vin och andra mumsiga ting! Hade sex i köket igen! Moder och fader skulle inte komma hem förren mellan 02:00-04:00 sa dom. Men iallafall så tog vi en dusch (behöver jag säga mera?) Gick ner till "Hörnet" affären kallas så (Vet fan inte vad affären heter på riktigt =P)Hyrde en film och köpte lite gottigott. Och därefter gick vi hem kollade på filmen som var slut typ klockan 24 då började det igen! :D Började lite lätt i soffan att hålla på och gosa och peta lite på varandra hon tog lite på den heliga "baguetten" och jag pullade och slickade upp na i brygga, drog ut henna i hallen :S vettefan varför den dumma idén slog mig, att inviga Hallen av alla djävla ställen. Körde på relativt lungt i sisådär 10-15
minuter, då slog det mig! Analt har vi aldrig kört! så jag frågar henne lite lungt och stillsamnt- Du älskling kan inte jag få, ja du vet. -Va? -Erm ja du vet där bak! -mjaa, okej då svarade hon jag
vart ju lika glad som när jag blev av med oskulden! Körde in den med lite hjälp av vaselin och en grymt bra hålvana!
körde sisådär 5 minuter, då hör jag och det vrider sig i magen! NYKLARNA TRYCKS IN I DÖRREN! In stiger moder och fader
jag ut med kuken fort som fan, och det är det här hela tråden handlar om! Det blir ett sjujäkla baksug! det sprutar ut litegrann
(inte som alla fjortisar tror att det ska göra, spruta ut överallt!) och Moder och fader ser ju självklart detta :S Jag så smart som jag är springer fram till morsan och farsan och trycker ut dom genom dörren fort som attan! Men dom var ju relativt dragna, så farsan börjar asgarva och morsan hon ser ut som att hon har sett ett spöke! Min flickvän springer samtidigt som allt detta rätt in på badrummet och låser in sig där! Sen när morsan och farsan kommer in igen så blir det inget mera än att städa upp det som kom ut.. Min flickvän gick hem och sov den kvöllen om ni nu ville veta det. Mina föräldrar verkar inte komma ihåg det eller så fötränger dom det bara för dom har inte snackat om det ännu iaf, kanske tar modet till fånga och gör det snart.. Men nu för att hjälpa mig! Min flickvän har jag bara snackat en gång på telefon med och det var dagen efter!

Hjälp mig nu vad ska jag göra?

OBS! Har skapat ny användare bara för att min kompisar inte ska få reda på allt detta! Därav Noob statusen!

178 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 178 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..