Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nutid eller dåtid?

Postat av AdvokatN den 3 December 2006, 18:07
13 kommentarer · 91 träffar
tjena boys and girls!

satt o fundera lite om livet här i stolen o kom fram till följande:

Jag skulle vilja leva för runt 30 år sen, än nu..Mycke skönare då, inte så mycke bråk,rån,mord osv.

Ok man hade ingen superdator/tv/spel o allt sånt men fan va skönt o gå ut utan att oroa sig för nåt, klart de va bråk på den tiden också men inte lika allvarligt o mycke som det är nu, förut var det ett slag i magen o sen över "överdrivet men ni vet va jag menar" nu är de typ "kolla grabbar han ligger hoppa på huvet fan ser roligt ut" osv..

kanske bara jag som tycker såhär men "dåtiden" låter o ser mycke roligare ut asså.. morsan o farsan har berättat hur de var då. ok som låten "sandi thom - i wish i was a punkrocker with flowers in my hair" va den som fick mig o fundera mer på de här, tycker texten i den låten är klockren!

så jag skulle gärna slippa datorer o allt hightech o leva i dåtid lätt..

som sagt kanske bara jag som tycker o tänker så här men ville dela mina tankar me alla er!

nån som tycker lika eller bara att jag snackar skit?

(stavfel o sånt bjuder jag på"

peace!
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..