1
Killar som kan tjejer?
Postat av Xylofon med X den 1 December 2006, 16:29
9 kommentarer · 64 träffar
Det var såhär, jag hade sex med en tjej i somras. Hon var då min första men hon hade varit med flera innan det (underläge direkt för min del). Den här tjejen är en typisk vill-ha-det-hon-inte-kan-få stereotyp. Uppenbarligen är jag för tillgänglig för något seriöst har aldrig varit på fråga. Vi hade som sagt sex men gick vidare med andra, men nu har vi sex ibland typ på fyllan och så. Hon säger dock att vi borde sluta med det vilket jag inte vill. Jag vill inte vara tillsammans med henne (eller kanske jag vet inte) men jag vill däremot att hon ska vilja ha mig så jag får lite upprättelse, hon är väldigt dominant och eftersom jag vill ha henne har det varit lite väl mycket enligt hennes spelregler. Även om hon vill komma till mig så ska det vara på hennes villkor typ. Så frågan är:
Hur spelar man spelet, alltså inte är för tillgänglig, men fortfarande får det man vill ha? Framförallt handlar detta om sex för tillfället men jag vill också ha hennes respekt vilket jag inser att jag delvis förlorat i och med att jag varit lite av hennes toffel. Någon som har egna erfarenheter?
Visst jag ska ignorera henne ett tag, det står redan på min att-göra-lista. Men mer? Hon spelar spelet, typ om jag hade stött på hennes polare hade hon blivit galen, så VAD ÄR DET JÄVLIGASTE JAG KAN GÖRA? hennes polare är nämligen en lång historia :D
Och för er som säkerligen ifrågasätter (men iofs antagligen inte läst såhär långt ner i brist på tålamod) så har jag skrivit på andra forum. Men man kan aldrig skriva för många?
Hur spelar man spelet, alltså inte är för tillgänglig, men fortfarande får det man vill ha? Framförallt handlar detta om sex för tillfället men jag vill också ha hennes respekt vilket jag inser att jag delvis förlorat i och med att jag varit lite av hennes toffel. Någon som har egna erfarenheter?
Visst jag ska ignorera henne ett tag, det står redan på min att-göra-lista. Men mer? Hon spelar spelet, typ om jag hade stött på hennes polare hade hon blivit galen, så VAD ÄR DET JÄVLIGASTE JAG KAN GÖRA? hennes polare är nämligen en lång historia :D
Och för er som säkerligen ifrågasätter (men iofs antagligen inte läst såhär långt ner i brist på tålamod) så har jag skrivit på andra forum. Men man kan aldrig skriva för många?
Ger ni er in i spel, eller håller ni er borta från tjejer(/killar) som spelar spel?
41 personer har röstat