Finns kanske någon annan tråd om detta, har kollat igenom tidigare trådar lite grann men hittade ingen likadan.
Det är såhär, att jag har haft väldigt mycket ogiltig frånvaro den här månaden. På torsdag så åker jag på en resa till söndag. Eftersom jag har haft mycket frånvaro den här månaden så blir det ogiltig frånvaro när jag är på semester. Jag har då beräknat att jag kommer få runt 21% den här månaden :/
På hela terminen så har jag cirka 6%.
Så min fråga är: Vid hur många procent dras studiebidraget in? Är det olika på olika skolor? Eftersom jag kommer att vara utomlands så kanske jag kommer få en varning från CSN medans jag är borta.
Ska höra runt lite imorgon men jag tänkte om ni har några erfarenheter av detta som kanske kan få mig att kunna sova i natt :)
Tack på förhand
Det har aldrig tidigare stått någon och kollat igenom en innan man ska in dit. Annat är om du ska in på området , då kollar de igenom hela kroppen, fast om man har långbyxor på sig och intersportstrumpor kan man lyckas smuggla in en öl i vardera strumpa (om de får plats dvs).
Banden är dock inte lika bra iår :/
Blir Anti flag i höst :)