Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rektorn & Föräldrarna :(

Postat av lyxhoraN den 28 November 2006, 18:36
131 kommentarer · 145 träffar
Igår så hände nåt väldigt hemskt. Jag tror det är alla ungdomars mardröm.. :(

Vi var i skolan, hade Samhällskunskap med våran smått frånvarande lärare Lasse B. (jag tror han käkar konstiga svampar för han pratar osammanhängande).

Vi skulle leta fakta om FN och så satt vi i datorsalen. Jag skulle gå och hämta min bok för att kolla lite saker. Sen när jag kom tillbaka och satte mig vid datorn. Jag skulle precis öppna internet explorer. Och då hade nån ändrat min startsida till en sida med djurporr :(

Precis då kollade läraren på skärmen och han nästan skrek "VAD ÄR DU INNE PÅ"

OCh jag blev jättenervös och helt röd i ansiktet och det ända jag fick fram var "porr..."

Han skickade mig till rektorn som var väldigt besviken på mig. Han ringde mina föräldrar för att berätta att jag hade blivit avstängd från datorerna i skolan. Då frågade de varför och han svarade att jag hade surfat på djurporr-sidor.

Jag försökte förklara men mina föräldrar litar inte på mig. Dom tror att jag tänder på djurporr så nu ska dom ta ifrån mig min fina hamster :(

Och i skolan kallar dom mig "hästknullar-henrik"..

Vad ska jag göra? Hjälp mig snälla.. Mår jättedåligt!
Föregående tråd
Nästa tråd

131 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 131 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..