Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Desperat inga julklappar!

Postat av arlezz den 28 November 2006, 17:02
23 kommentarer · 200 träffar
jag fick en smart ide att bygga en fallgrop för älgar för vi har inte så mycket pengar mamma är arbetslös, och pappa jobbar som kock i en liten resturang utan för Rosvik.

Så ni kan ju tänka er att jag e desperat efter pengar och kanske sälja köttet och känna lite casch och extra käk och kanske köpa lite julklappar så man blir lite glad har inte fått på senaste året

grävde en grop igår och har en fet älg i fallgropen :S hur f4n ska jag få upp älgen på ett 1 ton typ, älgen försöker komma sig upp men det är för lerigt. och den låter konstigt typ värkar ha ont typ piper som en dvärghamster.

Om jag ringer polisen kommer jag åka fast för grova saker typ djurplågeri och massa skit så kanske skippar polisen.

jag ska berätta för pappa nu så ska vi kanske slakta älgen. Men problemet är att pappa har inget gevär, men vi har en sak som inte kanske klassas som gevär, är ett björn spjut. Det är ca 2 meter lånt och väldigt vasst användes för att döda björnar. Så har funderat på bästa sättet att döda? den är ju att sticka med spjutet i halsen så älgen förblöder..

tänk er nu att ni oxå skulle vara desperata om ni inte fick julklappar om det behövs så får jag ta bussen typ 7 mil till stan så jag kan leta pantburkar det är n2! annat förslag på fixa pengar till mina egna julklappar?

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..