Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aj min rygg!

Postat av kurtanolsson den 28 November 2006, 02:12
11 kommentarer · 326 träffar
Sitter här i sängen vid datorn min, det är kolsvart runtom om mig och det enda som lyser upp rummet är dom blå färgerna från Fragbite som visas på skärmen. Skulle egentligen gått och lagt mig runt 12:00 men sen fastnade jag på FB och nu är klockan drygt 2.

När jag nu skulle sträcka ut ryggen lite (sitter helt ihopklämd och konstig i sängen (och NEJ jag är inte instängd i en låda)) så knakade det till säkert 1 gång för varje kota (dvs 1337 stycken gånger ifall vi pratar om min kropp) på enbart någon sekund. Det fick mig att fundera lite över min ergonomi och arbetställning vid datorn. Är det verkligen bra? Jag försöker sitta med sträckt rygg för det mesta (det hjälper ju en att koncentrera i CS också.). MEn i skolan och ibland hemma så sitter man ju kanske inte på bästa sätt..

Tänkte nu bara fråga om nån annan funderat över detta, och hur sitter ni egentligen vid datorn?
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..