Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Upprörd invandrare

Postat av Konflikt|Hypro den 17 Maj 2004, 11:00
320 kommentarer · 205 träffar
Ja som rubriken heter jag är upprörd invandrare idag går jag o sätter mej framför datorn på skolan och klickar in på www.aftonbladet.se och läser rubriken Pojke slogs ner och föll i koma ..hemsk varför är det hemsk? jo detta skriver jag inte bara för att det va en invandrare som slogs ner och ja ni kan läsa själva.

Det jobbigaste som stog där o läsa för mej ..det va att dom här gärnings männen var 1 rassiter troligen 2 pojkarna gick bara från Mac donalds 3 det värsta av allt att dom här 3 gärngins männen ligger med kniv bakom buske och bara väntar på att få komma o slå ner denna stackars pojke.. hemsk tycker då jag ..vad är det med folk nu för tiden ?

tråden kanske suger jag bry mej inte jag må skrivit dålig svenska jag bry mej inte. aja ni får skriva vad ni tycker om händelsen
Föregående tråd
Nästa tråd

320 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 320 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..