Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hemskt...

Postat av tranq. den 20 November 2006, 12:13
42 kommentarer · 168 träffar
jag läste just på aftonbladet om en 15årig tjej som tänkt ta livet av sig flera gånger för att hon är så mobbad i skolan, http://www.aftonbladet.se/vss/ nyheter/story/0,2789,935309,00 .html

jag förstår inte hur människor, små skitungar, kan vara så dumma i huvudet att de inte vet hur man behandlar människor, jag förstår inte hur en människa kan hata och vilja skada en annan människa som inte har förtjänat det.. :/
en annan sak jag inte förstår är varför självmord alltid kmr in i bilden när man är mobbad, varför inte bara sluta på skolan, börja jobba på nått skitställe, eller bara vara hemma, skolgången är bara 10-15% av livet, onödigt att kasta bort resten också :<

för att skapa en diskussion; har du någon gång blivit mobbad, haft självmordstankar eller mobbat någon, och till er som mobbat, hur tänker ni egentligen?
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..