Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen

Postat av HeatoN@profil den 18 November 2006, 21:36
90 kommentarer · 51 träffar
hejsan alla fragbajters :D. har ig svenska klaga inte snälla.

det är såhär va hemma hos tjejen igår. efter skolan och vi va inne på hennes rum och tittade på film och myste lite. och sen ropar hennes föreldrar. "kom vi ska gå ut och äta nu". ja okeej tänkte vi så vi går ut och äter på en resturang här där hon bor typ. sen efter vi har käkat, går vi runt och tittar lite på stan. så får vi för oss att titta på film, så vi går in på film butiken och hyr filmen sen går vi hem till henne och vi tittar på filmen. sen när vi har tittat klart på filmen, så stänger hon av tvn och säger att hon måste prata med mej om en viktig sak, och jag tänker "fan nu gör hon slut med mej, hon ville bara hyra en film så att jag inte ska bli så leden, vet faktist inte vad jag tänkte men men". så säger hon, jag tycker vi ska förlova oss. och oj vad jag blev förvånad, men såklart säger jag ja. så nu är vi förlovade, och jag är skiiiit glad:).

men det är såhär att, jag inte har sagt till minna föreldrar en,

dom kanske blir sura, inte vet jag men.

säg ett bra sett att säga det på satt dom inte blir sura eller något.

JAG ÄR FÖDD 1989

// MinkeN^!
Föregående tråd
Nästa tråd

90 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 90 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..