Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Läskigt

Postat av Eavo den 18 November 2006, 07:49
35 kommentarer · 70 träffar
Hej tänkte att vi skulle göra en tråd om läskiga situationer. jag och min polare brukar göra det när vi är trötta, lanar och precis ska slagga typ. :D

Det går till såhär. Ni skriver ner en läskig situation som ska vara så läskig att man knappt vågar röra sig i mörkret! >:)

OBS! Det kanske inte gäller alla då det inkluderar saker som vissa kanske inte har.

Min: Tänk dig att när du ska gå in i garaget och hämta något t.ex en cykel så märker du inget först men sen när du precis ska stänga garage-porten/dörren, så ser du att något kommer mot dig inifrån det mörka garaget. Vitt ansikte, energiska stirrande ögon, svart långt hår och har en viss ryckning i sina rörelser.
Hon ska alltså komma fram precis innan du stänger garagedörren och titta dig rakt i ögonen innan du hinner ha stängt dörren/porten.
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..