Ventrilo + mus\tgnbords lagg
Jag har ett problem med att musen\tangentbordet slutar fungera i nåra sec till och från då jag spelar spel CS\Q3\UT you name it, direkt det är lite laggig server på tex public i CS så får jag det oftare som på aztec är det nestan konstant ,
Exempel: Jag siktar mitten som T på aztec från t port men ser en komma ut genom CT port och ska göra ett "dragshot me awp" då kan min mus stanna nånstans därimellan fast jag drar hela vägen mot gubben. Eller om jag ska strafa ut snabbt från en låda och kolla läget så kan gubben istellet springa 7 steg extra åt det hållet jag strafar , allt låser sig för ett kort ögonblick och man kan inte göra nått...
Detta händer flera gånger om och om igen.. tänkte först att det var min dator som var lite seeg av sig , för den är inte den bästa... men min kompis har exakt samma problem och han har en dubbelt så bra dator än mig en p4 2.4 nåsånt, och det dubbla i ram, så det kan inte vara det,
undrar om någon har samma problem och hittat en lösning eller nån som vet nått ställe som beskriver detta problem å vet hur det ska lösas?
BTW:Har BBB 10mbit så linan kan det inte vara heller..
Bara seriösa svar tack, ni som inte vet\vill hjälpa samt "komiker" behöve rinte skriva.