Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ang små hundar

Postat av eternity den 15 November 2006, 18:59
19 kommentarer · 194 träffar
hej..

va nyss ute på en vanlig promenad med min "stora" hund (blandras, blanding mellan rottweiler o schäfer)..
då jag möter en kvinna i runt ca 40,hon är då ägaren till en "liten" hund.. när jag o min hund möter detta " par" så blir den "lilla" hunden skraj o börjar backa..
Kvinnan blänger då åt mig o tar upp sin hund..jag fortsätter självklart att gå förbi,
DÅ!..
Den lille hunden som är uppe i stora starkas mattes famn börjar skälla åt oss o är allmänt kaxig..jag låtsas ju som inget-ting o forsätter att gå lungt förbi, men innerst inne känner jag mig kränkt o väldigt irriterad utav "matten" (i detta fall) känndes som hon spotta på min o min hunds heder..TRO att inte min hund är tillräckligt LYdig för att gå förbi denna lilla ras..
Måste tillägga att MIN hund är VÄLDIGT snäll o skötsamm hund..

för att få ut ngt av denna tråden så undrar jag va ni tycker om dessa "små" hundar,,själv tycker jag att dom inte ens borde få kallas "hund" domma små olydiga raser..

(sry för eventuella stavfel)..
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..