Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

12kg på 4.v

Postat av bajstollev2 den 14 November 2006, 10:01
108 kommentarer · 179 träffar
Tänkte ge lite tips på hur jag förlorade 12Kg på 4v.

ni som sitter och käkar när ni siter vid datorn kan ju få upp ögonen och börja inse att ni kommer snart se ut som "Cartman"

Meningen med dena tråden är INTE att få så många komentarer som möjligt . utom att få upp ögonen på folk som siter och dagdrömmer varje dag om den perfeka kroppen men inte har pengar till gym. + att jag tänkte säga hur jag förlorade 12kg på 4 v utan något gym som helst

Mina tips för en sund hälsa

1.Sov ordentligt-Varför? jo för sömn behöver vi alla och utan somn blir man lätt trött mitt pådagen

2.Rör på dig, gå ut med hunden tex. gå ut en sväng eller något liknande, rör dig oxå när du siter vid datorn, Ta paus då och då.

Farma guld i Wow är viktigare änn hälsan? hita någon rolig aktivitet som just du gillar .Cykla,springa,gå, fotboll,tennis, tex

3.ät mycket mat . Ja ni hörde rätt, mycket mat menar jag regelbundet något att äta . tex. Frukost kl 08:00

Bannan 10:00 Middag 12:00. ja ni fattar säkert . men en chesseburgare är ju inte det alternativ ni ska välja, frukt,nöter,grönsaker osv.

Alltså du behöver inte gå på gym för att må bättre. sen kan du ju själv välja hur du vill ha det med kosten och villan.

Det sägs att man bör sova mer änn 8tim/natt.

Föresten så kan jag tilläga att Jordgubbar ökar sexlusten *Grr*

Ett bra program på Tv är " du är vad du äter." där har jag själv fått många ideeroch tips/råd. sen är det ju du själv som avgör vad du själv vill göra.

Tack för mig, har du något bra tips skriv gärna så edit jag det

Stavfel finns säkert och det ber jag om ursäkt för, ni behöver inte påpeka detta om ni ser det. Skriv ett pm istället för att koma med onödiga Komentarer,

Tack för mig /Danne
Föregående tråd

108 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 108 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..