1
Betygsätt / recensera godis!
Postat av DJAKKEN den 10 November 2006, 18:57
12 kommentarer · 157 träffar
Tjena naabs och elajter!
Här kan ni recensera valfritt godis, så får vi tips/varning!
GL HF!
Jag börjar;
- Dubbel Nougat -
Jag köpte det för en liten tillstugg innan kebaben idag. Den har ju funnits länge, och jag som älskar Nougat! Måste ju smaka den!
Jag sket i hur mycket den kostade, när jag gick ut i det kalla höstvädret så kämpade jag med att öppna skitförpackningen, den är oduglig.
Till sist så öppnade jag den, tog en tugga. Åh vad gott det var! Men efter andra tuggan så tappade jag helt lusten att äta den mer, det är som att äta smör med sked. Alltså som ni tycker, lite smör på smörgåsar är ju gott men att äta bara smör kan ni ju inte tänka er?
Samma sak som med nougaten, det är cpgott till tex choklad och glass osv. Men inte enbart äta nougat, tyvärr. Det är också väldigt mättande godis, jag är nu tvungen att vänta 1 timme tills innan kebaben.
BETYG:
Utseende = 6/10 | Den såg tråkig ut, mest oldschool.
Förpackning = 5/10 | Snygg, men svår att öppna!
Smak = 3/10 | Läs däruppe...
Hållbarhet = 8/10 | Den är så tjock så man inte pallar äta hela snabbt, man måste pausa mellan för att inte överlasta smaken, så den räcker länge.
TOTALT = 4/10 | För mycket av det goda.
Bild: http://www.northerner.com/pic_ large/mat-marabou-dubbel_nouga t.jpg
Nu kan jag bara hoppas på många roliga läsningar!
/ knajd
Hall of Fame (?)
#100 - ???
Här kan ni recensera valfritt godis, så får vi tips/varning!
GL HF!
Jag börjar;
- Dubbel Nougat -
Jag köpte det för en liten tillstugg innan kebaben idag. Den har ju funnits länge, och jag som älskar Nougat! Måste ju smaka den!
Jag sket i hur mycket den kostade, när jag gick ut i det kalla höstvädret så kämpade jag med att öppna skitförpackningen, den är oduglig.
Till sist så öppnade jag den, tog en tugga. Åh vad gott det var! Men efter andra tuggan så tappade jag helt lusten att äta den mer, det är som att äta smör med sked. Alltså som ni tycker, lite smör på smörgåsar är ju gott men att äta bara smör kan ni ju inte tänka er?
Samma sak som med nougaten, det är cpgott till tex choklad och glass osv. Men inte enbart äta nougat, tyvärr. Det är också väldigt mättande godis, jag är nu tvungen att vänta 1 timme tills innan kebaben.
BETYG:
Utseende = 6/10 | Den såg tråkig ut, mest oldschool.
Förpackning = 5/10 | Snygg, men svår att öppna!
Smak = 3/10 | Läs däruppe...
Hållbarhet = 8/10 | Den är så tjock så man inte pallar äta hela snabbt, man måste pausa mellan för att inte överlasta smaken, så den räcker länge.
TOTALT = 4/10 | För mycket av det goda.
Bild: http://www.northerner.com/pic_ large/mat-marabou-dubbel_nouga t.jpg
Nu kan jag bara hoppas på många roliga läsningar!
/ knajd
Hall of Fame (?)
#100 - ???
Gillar ni godis?
35 personer har röstat