Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Guide - Vad gör man i en hiss?

Postat av brandbileN den 9 November 2006, 15:44
50 kommentarer · 186 träffar
För några veckor sedan så presenterade jag min guide "Hur du gör tomten galen".

http://fragbite.com/?threadID= 311839

Nu mina damer och herrar så vill jag presentera min guide hur man har lite små kul i en hiss. Det är 32 st punkter just nu, men om ni har någon idé eller liknande så säg till !

____________________________ _____________________

§ Om någon går emot dig, ryck undan och skrik, "Tafsare!!!"

§ Gör explosionsljud då någon trycker på en knapp.

§ Skrik "Fallskärmar på!" då hissen åker neråt.

§ Då ni kommer fram till en våning, försök att bända upp dörrarna med fingrarna och spela oerhört överraskad då de öppnas automatiskt.

§ Grimasera smärtfyllt på samma gång som du smäller till dig i pannan samtidigt som du säger "Håll käft! För helvete, håll käft allihopa!"

§ Under en lång tur i hissen, luta dig från ena sidan av hissen till den andra då hissen kränger till.

§ Öppna din handväska eller portfölj, kika in och viska lagom tyst, "Har ni nog med luft där inne?"

§ Erbjud namnskyltar till de personer som går in i hissen. Bär din upp-och-ner.

§ Stå tyst i ett hörn, med ansiktet vänt mot väggen. Säg inget, gå inte av på någon våning.

§ Välkomna alla nya passagerare genom handskakning och be dem kalla dig general.

§ Blockera dörrarna på översta våningen och insistera på att hissen inte ska röra sig ur fläcken förrän du hör den krona som du släppte ner i hisschaktet slå i botten.

§ När minst åtta personer har kommit in i hissen, jämra dig och mumla fram, "Åh nej, inte nu! Jäkla åksjuka..."

§ Rynka pannan och muttra, "Måste gå! Måste gå!". Ge slutligen ifrån dig en djup suck och säg, "Oj..."

§ Visa ett sår för de andra passagerarna och fråga om det ser infekterat ut.

§ Gå in i hissen med en frysväska som det står "mänskligt huvud" på.

§ Stirra på en annan person i hissen en bra stund och säg sedan högt, "Du är en av dem!", varpå du går och ställer dig så långt från den personen som möjligt.

§ Lämna en låda mellan dörrarna.

§ Fråga varje person som går på om du kan få trycka på knappen åt dem.

§ Ha en handdocka med och prata med de andra "genom" den.

§ Sjung, och be alla sjunga med.

§ När det är tyst i hissen, fråga "Var det där din mobiltelefon?"

§ Säg stolt "DING" vid varje våning.

§ Luta dig nonchalant mot knappanelen.

§ Säg "Undras vad de här är till för?" och tryck på alla knappar. Glöm inte "Nödstopp-knappen".

§ Lyssna med stetoskop på hissens väggar.

§ Rita en liten fyrkant med vit krita på golvet och annonsera den som "din personliga yta".

§ Ta med en stol.

§ Blås salivbubblor.

§ Dra ut tuggummit i långa strängar ur din mun.

§ Säg med demonisk röst, "Jag måste hitta en passande kropp."

§ Ha med en filt, och håll i den som om den var guld värd.

§ Bär "Röntgenglasögon" och flina mot de andra passagerarna som om du såg dem nakna.

§ Någon hälsar på dig och frågar: -"Hur är det?"

Du svarar trevligt, -"Jodå, det går upp och ner som vi säger i hissbranchen"

http://fragbite.com/?userID=61 03

§ Stå tyst i ett hörn, med ansiktet vänt mot väggen. Säg inget, gå inte av på någon våning.

http://fragbite.com/?userID=27 374

____________________________ _____________________

Hare fint ! / brandbileN
Föregående tråd
Nästa tråd

50 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 50 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..