Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej problem

Postat av MEGA^ den 8 November 2006, 18:45
27 kommentarer · 124 träffar
Hej !

Jag är en kille på 16 vintrar och är väll som en vanlig tonåring tror jag väll hehe . Aja för ungefär 2 veckor sen så var jag på en fest och träffade en underbart snygg tjej flirta lite och sånt , Men jag kände att jag inte fick lixom samma signaler tillbaka .

Så klunkade några bärs och letade vidare helt plötsligt kom det en tjej och ragga som fan på mig :O , vi började hångla . Det lustiga var att det var det dära tjejen som var så underbart syggs bästa kompis jag stod och hånglade mig .

Kvällen gick och hon som jag hånglade med bytte nr och msn med varandra .

3 dagar senare hade inte hört nåt av henne som jag hånglade med nr o msn var fake tror jag så jag antog att jag fick dissen .

I förrigår så berättade jag för en polare , så sa han till min stora förvåning att han kände den dära tjej som jag tyckte var så underbart snygg ( Inte hon jag hånglade med o bytta msn o nr md untan den i första läget) Ja ba Oh fan så jag fick msn och det av han .

Adda henne pratade lite oså och hon sa att dem hade fått uppfattningen att jag var en riktig player . Kanske bettede mig som en player den kvällen men det var så fall inte mening . Fast jag tycker inte jag gjode det .

Men ialfall nu har vi pratat as mkt på msn och så i telefon och sånt och hon sa att hon ville träffa mig då svarade jag vilken bra ide :D . Men hon ville inte för hennes kompis tydligen som jag hade hånglat med hata tydligen mig för att hon tycker jag uttnyttja henne , men grejjen är att hon dissa jue mig !

Men nu vil lhon inte träffas för hennes kompis skulle bli sur på mig om vi sågs . Hon har inte sakt till henne att vi pratar och så ..

Vad fan ska jag göra gillar värkligen henne ( den underbart snygg tjejen) ???

finns det nåt jag säga till henne jag strulade med o få henne ändra uppfattning om mig ?

Snälla hjälp mig !

Ps stavningen är nog inte så bra e lite halv trött

edit #7 Hon vill men då blir hennes kompis fett lack på henne tydligen ::S hon som dissa mig
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..