Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kompisen kom på oss!

Postat av ♥ trekkan den 6 November 2006, 12:40
87 kommentarer · 37 träffar
Hej hej, jag sitter i klistret kan man säga.
Min klasskamrat och vän sedan många år tillbaka har en syster som är 14 år gammal. En riktig heting, hehe ^^.
För ungefär ett halvår sen när jag var hemma hos han och lanade så började vårat lilla "secret relationship".
Min kompis hade precis lagt sig efter många timmars spelande och jag skulle bara gå ut på toaletten innan jag också la mig, så stod hon i köket och lagade något.
Sen satt både hon och jag i soffan och drack oboy och pratade, det slutade med att jag gav hennes säng ett besök och vi hade sex ^^
Jag tyckte det var super spännande och det hände många gånger efter det, hon kom till och med hem till ibland när jag var ensam hemma.
Men i helgen efter lovet så skulle jag och min kompis köra ett 3 dagars lan, och dom 2 första dagarna körde vi på som vanligt..
Den tredje var inte som vanligt.
Min kompis hade vaknat av hennes ovanligt höga stön och kollat in när vi låg där, nakna och svettiga :P
Jag stannade inte länge efter det och bad min vän om ursäkt.
Men han verkar inte speciellt glad och har inte kommigt till skolan idag,

Har ni nå tips på vad jag kan göra?

Hans syster skrev till mig imorse och sa att hon gillade det vi gjorde och att hon gillar mig. Jag vet inte om jag kan starta ett förhållande med henne..

Tack och Hej
Föregående tråd
Nästa tråd

87 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 87 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..